Tuesday 24 January 2012

SET LENGKAP SALINDAH

Rencana Pemakan & Rawatan Ibu Hamil dari 3 Bulan Hamil sehingga Habis Pantang.

Ibu-ibu hamil yang bijak akan memilih Salindah sebagai pemakanan  dan rawatan dari 3 bulan sehingga habis pantang . Dengan kebaikan rumusan Homeopati, Biokimia dan Herbalisme yang istimewa ini, Zaman Kehamilan kini bukan lagi  suatu kebimbangan malah lebih indah  dan menyeronokkan . Ianya membantu ibu - ibu melahirkan si manja dengan lebih mudah.

Salindah diperkaya dengan Kalsium, Kalium, Ferum dan Magnesium untuk menjadikan ibu - ibu hamil lebih sihat dan si manja kelihatan lebih comel, cergas dan pintar. Tanpa kesan sampingan  ibu - ibu akan lebih berkeyakinan sepanjang tempoh hamil dan Salindah selamat digunakan .
Setiap set akan datang bersama-sama dengan sebuah buku peraturan pengunaan yang lengkap. Antara isi kandungan buku ini ialah : 
    Rancangan pemakanan kesihatan dan rawatan ibu hamil sehingga lepas pantang Rajah perkembangan bayi dari bulan ke bulan Khasiat dan panduan penggunaan Salindah Rancangan penjagaan kesihatan Senaman SALINDAH LENGKAP Kesesuaian Untuk wanita hamil Keterangan Membekalkan zat besi mudah hadam untuk wanita hamil, mengurangkan muntah, loya serta alahan, membantu tumbesaran tian, mencegah demam, batuk, selesema, sejuk-sejuk, sakit kepala, sakit gigi dan lain-lain.
    Harga: Rm 370.00 (free penghantaran)