Sunday 12 February 2012

PHOS-X EKONOPEK

PHOS-X EKONOPEK 
Diperbuat daripada herba terpilih termasuklah Kacip Fatimah, Bunga Patma, Rempah Gunung, Tutup Bumi dan sebagainya. Istimewa untuk mengatasi banyak masalah kaum wanita sama ada yang telah berkahwin atau belum. Ia membantu mengatasi masalah senggugut, perut buncit dan awet muda. Untuk wanita lepas bersalin pula ia untuk mengempiskan perut, mencegah meroyan, membuang angin, mengatasi sembelit, mengecutkan organ peranakan dan memberi tenaga. Golongan remaja boleh mengamalkan produk ini sekiranya mengalami masalah keputihan di samping menguatkan otot-otot. Menghilangkan sakit keputihan (leukorea) dan melazatkan hidup perkelaminan.



Lain-lain kegunaan 
1. Kencing manis 
2. Tekanan darah tinggi.
3  Istimewa bagi kaum lelaki yang lemah syahwat. 

Cara kegunaan 
Amalan memakan Jitra Teablets berselang seli akan meningkatkan lagi tindakan Phos-X. 
Panduan khusus 
1. Bagi lelaki bermasalah seperti darah tinggi dan yang seumpamanya: 
1.1 Makan Phos-X 2 tablet pagi dan 2 tablet malam selama empat hari berturut-turut. Kemudian berhenti selama 6 hari. Setelah itu sambung semula makan selama 4 hari berhenti 6 hari. Begitulah seterusnya. 
1.2 Pada 6 hari yang kosong itu minumlah Jitra Teablets satu tablet pagi dan satu tablet malam dengan dicampurkan ke dalam minuman panas atau air panas. 
2. Bagi lelaki normal: 
2.1 Boleh dimakan seperti cara (1) di atas
2.2 Boleh juga dimakan Phos-X menurut kaedahnya dan diminum Jitra Teablets pada setiap hari sekiranya bersesuaian dengan ketahanan tubuhnya.

Isi: Griptite: 60 biji dan Jitra Tablets: 40 biji
Tempoh Guna: 38 hari

Harga: Rm 63.00